خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستار کودک ، پرستار سالمند و پرستار بیمار از تخصص های ما در پارسیان آوید می باشد.

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستار کودک ، پرستار سالمند و پرستار بیمار از تخصص های ما در پارسیان آوید می باشد.

  • ۰
  • ۰

پرستار کودک

مرکز پرستاری پارسیان آوید دارای کادر پرستار کودک  متخصص برای تمام رده های سنی می باشد. پرستار کودک  کلیه خدمات مربوط به کودک شما را همچون مراقبت ، تغذیه و آموزش را برعهده خواهد داشت.امروزه به  دلیل مشغله زیادی که در زندگی روزمره وجود دارد.فرصت چندانی برای نگهداری و مراقبت از کودک وجود ندارد و از این رو مادران  نیاز به یک پرستار کودک را در خود دیدند .و خواهان این هستند که بدانند که یک پرستار که از کودکشان نگهداری می کند.باید چه ویژگی ها و خصوصیت هایی داشته باشد و چه پرستاری میتواند  او را راضی نگه  دارد.

پرستار کودکاین وظایف پرستار می تواند مطابق با نیاز های مادر کودک و انتظاراتی که مادر کودک از پرستار کودک دارد را دارا می باشد. البته این را باید متذکر شد که انتظاراتی که مادر کودک از پرستارش دارد می تواند متعدد باشد. مثلا برای یک نوزاد پرستارش باید به او غذایش را بدهد و همچنین پوشکش را عوض کند  و حمام کردن کودک .و  دیگر این که خواب او را تنظیم کند. و البته این را باید بدانیم که وظایف پرستار کودک فقط غذا دادن و پوشک عوض کردن و خواب او نیست.


موسسه پارسیان آوید با تیم مجرب و نیروهای متخصص و کاردان خود ، با بیش از 25 سال سابقه در زمینه نگهداری، مراقبت و پرستار سالمند ، پرستار بیمار و پرستار کودک به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

  • ۹۸/۰۱/۳۱
  • پارسیان آوید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی